مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 18:122022-01-22حوادث

امدادرسانی پلیس مازندران به خودروها و مسافران گرفتار در برف و کولاک 


فرمانده انتظامی استان مازندران از امدادرسانی به مسافران و خودروهای گرفتار در برف و کولاک سنگین 2 روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

- سردار مرتضی میرزایی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: با توجه به بارش سنگین برف و کولاک شدید و پیش بینی احتمال سقوط بهمن و عدم ایمنی کافی در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه برای جلوگیری از حوادث غیر مترقبه و حفظ جان مسافران این محورها در مقاطع زمانی مختلف با هماهنگی مبادی ذیربط مسدود شد.

وی تصریح کرد: با توجه به صدور اطلاعیه و هشدارهای هواشناسی و پلیس راه در خصوص وضعیت بد جوی در محورهای مواصلاتی و تاکید بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری و تجهیز خودروها به وسایل و لوازم زمستانی، تعدادی از خودروها در این محورها دچار مشکل شدند .

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با بسیج همه امکانات و تقویت گشت های انتظامی و امدادی و اعزام نیروهای کمکی از دیگر محورها به محورهای کوهستانی و برف گیر، خودروهای گرفتار در برف و مسافران در راه مانده امداد رسانی شد.

سردار میرزایی از اسکان مسافران در پاسگاه انتظامی، پایگاه های امداد و نجات جاده ای و مناطق امن و امداد رسانی به شهروندان طی دو روز گذشته خبر داد و افزود: برای پیشگیری از بروز حوادث غیر مترقبه به بیش از 70 دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی پلیس مازندران به خودروها و مسافران گرفتار در برف و کولاک 

امدادرسانی پلیس مازندران به خودروها و مسافران گرفتار در برف و کولاک